ד"ר מיכאל בן ארי לאיילת שקד: "אתם ניאו רפורמים, החרבתם את היהדות"

שלמה בן יוסף 1 Comment on ד"ר מיכאל בן ארי לאיילת שקד: "אתם ניאו רפורמים, החרבתם את היהדות"
15:15
30.04.24
ידידיה מאיר No Comments on להמשיך למרות האכזבה: אמא מאיר על היום ש'בין לבין'

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת הכנסת איילת שקד אמרה היום בכנס ירושלים כי נפתלי בנט חותר בעתיד הרחוק להנהיג את מדינת ישראל. ה"מפלגה שהצטרפנו אליה היא הבית שלנו. הצטרפתי למפלגה בגלל הפריימריז, זה דבר הכרחי בעיניי, אני רוצה שגורלי יהיה בידי הציבור שבחר אותי. בשלוש שנים הקרובות נמשיך לעבוד יחד עם גם החברים שהגיעו מתקומה ולדעתי האישית גם בעוד שלוש שנים ירוצו במתכונת הזו חברי הכנסת הנוכחים. אני גאה להיות יו"ר הסיעה המגובשת ביותר בכנסת. גם אם יש לעיתים מחלוקת אנו תמיד מכבדים אחד את השני ופותרים את הדברים בינינו. אי אפשר להפחית ביום 40% משכר הלימוד. עשינו פעילות יוצאת דופן בתחום חיזוק הזהות היהודית. על בן ארי לכבד גם אנשים שונים ממנו".

חבר הכנסת לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי אמר כי "כולם נמצאים בסרט של הצלחה אדירה. כמו מכבי תל אביב שמצליחה בזכות חיזוקי חוץ, רק בזכות שחקני רכש זרים, כך גם הציונות הדתית זכתה בזכות נפתלי בנט. הבחירות לעיריית ירושלים הן דוגמא לכישלון הענק של מפלגת הבית היהודי, כי לא בנט הוא זה שרץ. אני לא איש הציונות הדתית, אני איש מגזר העם היהודי. לאן הולך הדבר שנקרא היום הבית היהודי? אורי אריאל מעולם לא יהיה בפריימריס. אני שואל את עצמי אחרי שנה של קואליציה – מה הם בכלל ההישגים של הבית היהודי? אני יכול לספור את התבוסות שלהם. איך נתתם את ידכם לקיצוץ על קצבאות הילדים? אתם לא מבינים מצוקה. זאת קדנציה של מסיבות עיתונאים, של שרים שרצים ממסיבות עיתונאים אחת לשנייה, לא חשובה העשייה. תהיו ליכוד, תהיו לפיד, מה הם הגבולות שלכם?? הפכתם את היהדות לפולקלור יהודי. אתם ניאו רפורמים, החרבתם את היהדות. למה אתם הולכים עם יש עתיד ולא עם החרדים?".

חבר הכנסת אבי וורצמן אמר כי הבחירות לרבנות הראשית הגיעו בתחילת הקדנציה כשרובנו היינו חברי כנסת חדשים. אם היו היום, שנה אחרי, אני מעריך שהתוצאה הייתה אחרת. העם היהודי לא בחר את בן ארי. אנחנו בתוך הסרט ואתם רק צופים בסרט.

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אני רוצה לדבר איתכם על השטחים הכבושים לא מה שאתם חושבים אני מתכוון לשטחי אולפני התקשורת הכבושים על ידי השמאל הצבוע עיין לעיל אדם ורטה ואריאל זילבר אם למורה מטבעון מותר להביע דעה ק"ו שלזמר מותר להביע דיעה ואנשי התקשורת השמאלנים טוענים שראש הממשלה הוא ימני אבל מה לעשות שהמקרופונים והמצלמות נמצאים בצד שמאל ותמיד שווה לפזול שמאלה כדי להיות מגובה בתקשורת
    שלכם יוסלה